داستان های فردا “مراکز اطلاع رسانی آینده” – کتابخانه های آینده

از آنجایی که روز اختراع شده است، آن را به سرعت توسعه یافته است که تبدیل به دستگاهی شده است که می توان از آن برای اولین بار استفاده کرد، و سپس ارتباط بی سیم، ورود اطلاعات صوتی، صفحه نمایش لمسی جای خود را در دنیای رایانه جای می دهد.

هوش مصنوعی در حال حاضر ذکر شده است. در آینده، محیط های واقعی و دنیای اطلاعات مجازی همگرا خواهند شد، اتاق های هوشمند، دیوارهای هوشمند، مبلمان هوشمند، کامپیوتر در همه جا خواهند بود. ما می توانیم از کتابخانه ها بدون اطلاعات دسترسی داشته باشیم.

البته، در دنیای فردا، کتابخانه ها، از دارایی های خود محافظت خواهند کرد. شاید او مرکز اطلاعات یا واژه های مشابه را بر روی قرص های خود بنویسد، به این معنی که آنها را به اسمشان کتابخانه نمی نویسند. البته کتابداران تغییر خواهند کرد و همچنین دارایی های خود را حفظ خواهند کرد.

در آینده دانش کامل ما از این سیاره دیجیتالی خواهد شد. اطلاعات دیجیتالی که ما نمی توانیم به دلیل حق نسخهبرداری بخریم از این کتابخانه های تغییر یافته، مراکز اطلاعاتی قابل دسترسی خواهد بود.

این اتفاق به دو صورت صورت خواهد گرفت: یک کامپیوتر همراه و غیره که اطلاعات دیجیتالی را که با ما به ارمغان می آورد، تفسیر می کند. با اتصال یک دستگاه واقعی به سرور کتابخانه ما و یا با استفاده از دستگاه های موجود برای استفاده از اطلاعات دیجیتال در کتابخانه. البته ما قادر به خواندن یا گوش دادن به این اطلاعات دیجیتال هستیم. شاید ما مجاز به کپی کردن مقدار محدودی از اطلاعات در دستگاه خود ما “برای حفاظت از کپی رایت”.

با این وجود، تمام اطلاعاتی که به خدمات رایگان ما در سیاره ما ارائه شده، به صورت دیجیتالی نگهداری می شوند و در سرورهای کتابخانه نگهداری می شوند. کاربران اطلاعاتی قادر خواهند بود هر وقت که بخواهند از این اطلاعات استفاده کنند.

کتابخانه های آینده شما تبدیل به یک مرکز برای سازماندهی اطلاعات در اینترنت خواهد شد. این مراکز نقاط تصمیم گیری هستند که در آن آثار منقضی شده دارای حق نسخهبرداری به خدمات هر فرد در اینترنت ارائه می شوند و راه حل های مربوط به ترتیب اطلاعات در اینترنت تولید می شود.

یکی از خدماتی که در کتابخانه های آینده شما ارائه می شود، دسترسی افراد اطلاعات به اطلاعات است. در صورتی که هر وبسایت در اینترنت بسته شود، الزامی است که اطلاعات موجود در وب سایت و اطلاعات مربوط به فرم طراحی و کارگر وب سایت حفاظت شده و به نسل های آینده ارسال شود.

مراكز اطلاع رساني كتابخانه هاي آينده شما نيز مراكزي هستند كه اطلاعات در مورد اينترنت محافظت شده و پيشنهاداتي براي راه حل ها و راه حل هايي براي نسل هاي آينده ايجاد شده است.

به طور خلاصه، کتابخانه های آینده شما خدماتی نظیر ارائه اطلاعات، سازماندهی و بهره برداری، و همچنین کار بر روی حفظ اطلاعات موجود را ارائه خواهند داد و مرکز راه حل برای ایجاد انواع مشکلات مربوط به اطلاعات خواهد بود.

شما دانش كتابخانه های آینده خود، و راهكارها و پروژه هایی كه مردم آنها ایجاد می شود، خواهید داشت.

Bayram ALACA

http://www.bayramalaca.com